Hoppa till huvudinnehållTill navigationTill sök
Logotype

Hemnet väljer kommunikationsbyrån Prime

8 oktober 2014

 | icke regulatoriska

Hemnet inleder samarbete med kommunikationsbyrån Prime. Fokus kommer främst att ligga på varumärkesbyggande aktiviteter och taktiskt pr.

Hemnet inleder samarbete med kommunikationsbyrån Prime.
Fokus kommer främst att ligga på varumärkesbyggande aktiviteter och taktiskt pr.

Efter en upphandling med fem byråer har Hemnet beslutat att inleda ett samarbete med kommunikationsbyrån Prime.

- Vi imponerades av Primes helhetssyn på kommunikation. De har ett tydligt strategiskt och kreativt tänk och är även duktiga på klassiskt pr-hantverk, Jenny Jeppsson, kommunikationschef på Hemnet.

- Hemnet har ju i stort sett skapat en egen bransch och har etablerat sig som det riktiga hemmet för bostäder på nätet. Det ska bli roligt att vara med och utveckla bolaget, säger Sofia Myrevik, byråchef, Prime.



För ytterligare information vänligen kontakta:
Staffan Tell, Pressansvarig och talesperson Hemnet, Tel: 073-367 66 85, E-post: [email protected]

Om Hemnet:
Hemnet är Sveriges populäraste tjänst för bostads­sök med totalt upp till 2,5 miljoner unika besökare i veckan. Hemnet startades 1998 och ägs av Fastighetsmäklarförbundet FMF, Mäklarsamfundet, Fastighetsbyrån och Svensk Fastighetsförmedling.

Bilder

  • ii45x8tutrhy3hmt8sa3.png